♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Buat hal pulak blog nie , nak kena lempang sekali ni !

Thursday 15 December 2011

Buat hal pulak blog nie , nak kena lempang sekali ni !



Haaaaa.....ni aku malas , aku baru jer nak semangat edit blog , tak boleh pulak , hadoii... takpe2 , kali ni aku sabar je , no need to angry , just calm down ,uhhh ( take a deep breath ) haa... tenang skit ,,, sejak kebelakangan nie ... ( bulan 11 dan 12 ) banyak betul dugaan yang menimpa ,, ni list dugaannya :

1. Semua ayam peliharaan kami ( kira2 50 ekor )mati , 1 ekor sja hidup
2. Dua ekor anak kambing kami ( umur 4 bulan ) mati ( sedih ahr ! )
3. Burung peliharaan kami mati ( birthday present aku plak tuh :'( )
4. Duit RM 100 aku hilang .

Begitu menggugat ketenanganku disebabkan dugaan tersebut , tapi di sebalik itu semua , ada hikmah tersendiri , aku perlu sabar menghadapi hari2ku yang penuh dugaan dan cabaran , okay sampai sini je entri kali ni , lain kali sambung balik , nak fikir2 amacam nak atasi masalah yg menghalang aku daripada mengedit blog ni . Hyep !!



Assalamualaikum !!!! Aku pi luk

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen