♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Haaa... Baru aku dapat update hari nie ,,

Monday 16 January 2012

Haaa... Baru aku dapat update hari nie ,,


( jawab , kalau tak jawab berdosa :) )

Apa khabar korang sume ? Harap sihatlah nampaknye  yaa ~ 
Whew ~ Hari ni dapat update , baru teringat nak update , kebetulan homework pun takde , aku membebel je lah kat blog ni , hehek !


Sekarang ni kalau ada masa lapang ( terutamanya lepas buat homework ) aku baca buku2 cerita je ( PTS ONE  
dan Novel ) ada jugaklah buka Facebook tuh , tapi buka Facebook pon , baca manga online jer ,,TAPI !
PELAJARAN AKU UTAMAKAN YOOU ~

Herm..... rasanya time cuti Tahun Baru Cina ni, macam nak daftar kat Nuffnang ngan Churp Churp plak ,
nak earn money ~ hehek ! ;) Erm...nak citer ape lagi eh ??

HAAH !!!
Jumaat lalu , sekolah aku wat larian merentas desa ,
PERGHH !!
lelaki 10km,perempuan 6km,
Hadooii !
Sakit betis aku berlari ( opsss , lebih tepat 2 km setengah aku lari , yang lebih2 dia tuh jalan kaki )
Sekali sampai jek kat sekolah , berjalan ,,, YA ALLAH !
Lembap ! ( mana taknya , lenguh sesangat betis aku )

HAHA !

Okaylah ,itu jek aku nak bla bla bla bla whatever ,
panjang sangat aku bebel ,

TATA !! 
Selamat Menyambut Tahun Baru Cina
( biarpun belum lagi sampai waktunya , saja ,,, wish awal2)

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen