♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Get Ready For Next Year

Thursday 29 November 2012

Get Ready For Next Year





Hoho , hi ! Lama siot aku tak posting kat blog aku nie .
Uhuk ! Sekang aku rasa macam nak batuk , selesema , demam . Maklumlah ,musim buah ... apa taknya , kan ??? Durian mak aku jer makan ,,, aku sikit-sikit je ,, tapi kalau rambutan , MUAH ! I LUV U RAMBUTAN . Hehe ,,,, 1 ikat , 2 ikat pun aku sanggup derr ..



OPPSS !

Sorry, aku tersasar plak ,,, ni aku nak 'explain' sket pasal aku punya title post nie .

GET READY FOR NEXT YEAR BECAUSE I'M PMR's CANDIDATE !

Memandangkan pelajar2 BATCH 98 nie pelajar yang terakhir menghadapi PMR ,, so aku nak kukuhkan tekad untuk mendapatkan 9A dalam genggaman ! Insya Allah !


Heehe ,,, next year aku memang dah rancang2 nak tema warna coklat .
Bagpack warna coklat #pakai tahun lalu punya >.<
Pencil case warna coklat #ni nak beli lagi , :3


Aish ,,, tu je aku nak citerr ,,,,, kbai !



 

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen