♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Hurm......

Wednesday 23 November 2011

Hurm......

Assalamualaikum and Good Night peeps =,=

Hurm.....hari nie batuk pulak aku . Dah lah batuk , hentam lagi makan lollipop 3 batang ! Tambahlah lagi sakit tekak nie . Oh ya pulak , hari nie Malaysia lawan ngan Syria lagi , aduh ... pemain2 Malaysia dah lah tak cukup nak rehat2 , dah nak lawan lagi ! Oh my God . Aku harap Malaysia dapat menang lagi . Insya Allah ! Tapi ... aku kurang yakin juga bolehkah menang atau tidak ,,,


Ok ! Stop cerita pasal tue ! Hrm....nak cerita pasal apa ahr ? =,= http://www.cleverbot.com/app
hah ! Korang pernah tak try nie ? Nie kita chat ngan bot ( aku pon x tau pa tu bot ) hrm .. aku sarankan , jangan guna bahasa Melayu ! Nak tau sebab apa , biasanya dia ada cakap bodoh ! Bagus lagi cakap bahasa Inggeris .Ehehehehe . Okay . Tu jer yang aku nak cakap hari nie . Good Night peeps ! :D

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen