♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: I don't know ......

Sunday 27 November 2011

I don't know ......

Salam Maal Hijrah kepada follower blog aku . Okay ! Impian aku ialah supaya aku dapat berhijrah kepada yang lebih baik . Amin ~ Btw..... aku terfikir ,,, bilalah kawan aku , Izni , nak balik Sabah ?? I miss her soo much !!!! :'( Kami cuma berhubung melalui surat jer ... memang menyedihkan , tapi walaupun begitu , persahabatan kami akan berkekalan hingga akhir hayat . Insya Allah . Adakah dia sihat di sana ? Hurm .... really2 miss her . Aku pun teringat kat kawan yang sekolah kat SMKA Tun Datu Mustapha , Mahirah ,,, aku rindu lawak2 dia , time kami satu sekolah ( sekolah agama ) dialah penghibur kami , asal apa je dia buat , mesti melucukan ,aku tak dapat lupakan kenangan kami bersama2 , ouwh..... kenapa hidup ni mesti ada pertemuan dan perpisahan ???

Should all aquantaince be forgot ,
And never brought to mind ,
(ulang 2x)
Should all aquantaince be forgot,
And day of Auld Lane Syne ,
For Auld Lane Syne my dear ,( ulang 2x )
We'll take a cup of kindness yet ,
For Auld Lane Syne

* aku x tawlah betul ke x nie ejaan sume nie , hahaxp juga lirik ( hentam jer lah )

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen