♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Memang Lumrahnya Begitu...

Monday 26 December 2011

Memang Lumrahnya Begitu...




Fufufuhhh ~
Tengok kat title post aku hari ni , "Memang Lumrahnya Begitu .. "
Ni kira2 bab-bab cintan-cintun lah ni , okay ... sekarang ni orang muda-mudi mesti dah ada yang ber'couple' kan ? Huhu ... yang biasanya aku tengok ragam2 orang bercinta nie , ada gembira , bergaduh , cemburu buta dan whatever lah ! Huhu ,,, tak lain tak bukan ,, Facebook tempat mengadu ( ni ikut observation aku ) , pada pandangan aku ni , bercinta ni lebih kurang macam latihan praktikal sebelum menghadapi alam perkahwinan , ce tengok , orang yang dah kahwin ni , kadang2 ada gak cemburu2 , dsb . Gitu gak ngan 'couple' , so , dalam ber'couple' ni , kita mesti banyak bersabar , kalau kita tak sabar dalam ber'couple' , apakan lagi berkahwin , hancusss jadinya ! Kan3 ??? :) Huhu .... ( aku cakap ni ikut pandangan aku sendiri , tak taulah pandangan orang lain , aku agak2 je ni ) Okay , sampai sini je entri aku kali ni , aku buat panjang2 nanti , muak orang lain nak baca , okay , Bai bai ! Assalamualaikum...
 

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen