♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Countdown from now...

Monday 26 December 2011

Countdown from now...


Fufufu.....
Tak lama lagi nak sekolah , buku dah ada , baju baru dah ada , lain kata completelah semuanya !

Cuma yang menjadi masalah aku sekarang ni ,,,,, buku teks English Form 2 aku hilang !!! Noooo~

Adess ,, blum lagi sekolah dah hilang ! Aku dah cari merata tempat , tapi tak jumpa2 , Hadoiii ! Nasib badan ,,,
Tapi takpe , aku akan cari sampai ke lubang cacing buku tuh ! Aku bertekad !( tapi cacing tuh nak simpan ke buku tuh kat tempat dia ?? haha ) 

Yay ! Gembiranya bila aku tengok senarai blogger2 yang join GA dari ....dari....sape ehh ?? Alamak ... lupa plak , nak tua dah ni ,,, ( haha , kunun ! ) peserta yang ke -126 , fufufu , hope bertuahlah nasib aku kali ni ,,

Ohw ya ! Tadi petang ,,, bapa aku ada TERjumpa anak2 burung walet kat tepi jalan, TERIMA KASIH YA ALLAH ! Nasib baik ayah aku sempat ambil burung tuh , kalau tak , habislah kena lenyek2 kereta , berkecai putuih2 badan hoo'.... ( bahasa merapu ) ada 21 ekor anak burung walet semuanya , comei2 hoo' ,, fufufu....

Okay , sampai sini jer entrii aku kali ni , macam terlalu panjang aku taip ... Sayonaraa ~~
Assalamualaikum . :)

#p/s : sori aku wat ayat aku nie lain2 skit , campur aduk sekali cerita , dan penggunaan 'aku ' , minta maaf ya... aku orang SABAH , orang SABAH selalu guna " aku , kau " fufufu ,, harap paham )

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen