♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Menghitung hari , detik demi detik

Monday 26 December 2011

Menghitung hari , detik demi detik


Hurmmm ~
Tak lama lagi nak sekolah , tinggal beberapa hari saja lagi ,
maknanya aku tak dapatlah nak update2 selalu blog aku ni ,
hurmmm ,,,
so saad T^T ,
tapi takpe , demi pelajaran aku , aku mesti abaikan sementara semua ni , itu tekadku !
Uwah !! Tak sedar aku , tahun depan dah berumur 14 tahun , (lebih kuranglah ! ) Fufu ~
yang pastinya , lebih banyak dugaan yang harus dihadapi lebih2 lagi time remaja2 macam aku ni ( chewahh ~ )
Maybe kalau ada kesempatan time tahun depan ( Insya Allah ) , aku mesti update blog dan edit blog , sesambil tuw , nak daftar buat iklan Nuffnang ngan Churp Churp , hehehe , nak earn money lah dikatakan , fufufufu ~ ($_$) #p/s : ni tak bermaksud aku ni perempuan materialistik okay ! 

Sampai sini sahaja entri aku , nak sambung baca balik komik online InuYasha ( i'm love manga very much :3 ) 
Bubye  !!

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen