♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Sibuk @_@

Thursday 1 December 2011

Sibuk @_@



Humpp ... sibuk mengedit blog nie . Tukar sana , tukar sini , akhirnya puas hati gak .... ( tapi belum tentu , huahaha ! ) Bila aku dah jumpa fb kawan aku , memang happy giler ! Aku betul2 miss ngan dia .... :D ... dan sekarang aku aman skit kat fb sebab dah block fb seseorang ... fuhh... aman hidup aku tanpa gangguan .PEACE NO WAR ! Heyp . Bila difikir-fikir , ditenung-tenung ,,,, Kenapa orang Malaysia mula benci kat orang Indonesia ? ( ni ikut pemerhatian aku ) , ade buat status "siape benci Indon ce LIKE skit" hah ! Lebih kurang gitulah . Terus terang aku cakap , aku sedih juga bila orang cakap gitu sebab ayah dan ibu aku berasal dari Indonesia , jadi aku tak sanggup nak benci orang seberang sana. Ahr , what everlah ! Stop pasal tuh . Hurm.... miss ngan sekolah , kawan2 dan cikgu ,,,,

Woahh !!!!! Baru aku ingat ! Esok suntikan HPV dos kedua !! OMG ! Kejang lagi nie bahu untuk kali kedua .Uhuhukk ... tapi untuk kebaikan sendiri juga , so apa bley buat , redah jerr ~ :D


okay sampai sini jek aku post.... penat nak bebel panjang2...ehehekk :D PEACE NO WAR !!

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen