♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Ape nak jadi ..

Tuesday 29 November 2011

Ape nak jadi ..



Huuuhu , batuk masih lagi tak sembuh2 . tak pelah .... redha ~ :D Well , aku ni bukan jenis orang yang pandai berpantang time sakit , kan biasanya org batuk tak leh makan manis2 , tapi aku peduli apa ! Suka hati gua maa ~ Lu apa kesah ! Hahaha... Sekarang nih sibuk skit edit blog sampai tak buat new post . Huhu... Tadi baru jer buka FB , kawan aku yang selama nie aku cari kat FB , dah add aku !!! Gembira bukan kepalang . Hehe.. lepas nie dapat lah aku berchat ngan dia . I'm really miss Izni :')

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen