♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: TENSION !

Tuesday 6 December 2011

TENSION !




Hurm..... macam mana mau buat tuh !!?? Eiii ... edit sana sini x juga pandai menjadi . Haduii.... macam malas sudah mau edit , aku mau ada kotak komen ngan buat border di sebelah kanan tuh ... macam tiada harapan sudah ne..... tiadakah lagi sinar harapan untukku membuat kotak komen dan border itu... ?( buat ayat ala2 jiwang ) hurm..... tengoklah ...aku akan berusaha berhabis-habisan sbb nak buat tahun depan ... opps ! Facebook akan deactivate untuk sementara waktu coz nak tumpukan perhatian dalam pelajaran ... aih ... rindulah aku dengan game THE SIM SOCIAL tuh .... dan blog kesayanganku ni .... urm.....okaylah .... sampai sini jer aku pot pet pot pet ... esok hari aku sambung balik .... CIAO ~~ :3

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen