♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Geram !!

Friday 9 December 2011

Geram !!



GERAMNYA AKU !
Puihh !! Sedap2 jer tangan dia pukul aku !
Ingat aku ni apa ?
Patung ?
P u i h h h h!


Hah... tengok ... kalau aku dah marah .... eii.. nasib baik hati ni masih sabar ... tapi tengoklah .. satu hari nanti ... balas balik ! Huahaha .. heeee.... lama tak update blog ... sebab .... tengok manga online terutama sekali tengok cerita Bleach , tapi tukar lagi ke manga Say I Love You , syok ~~ Selain tuh .. tadi aku lepaskan geram kat Facebook ...



hah..tengok tuh... heiii...aku ni malaslah kalau ada orang hack fb aku ni... kan tuh privacy...eiii...geram ! Tapi takpe... aku sabar je... kan sabar tuh separuh daripada iman ... so..be calm down ... no need to angry :) ( betul kah inggeris aku nie ? tak yakin )

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen