♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Urgh ...

Sunday 11 December 2011

Urgh ...



Hadoiii !!! Bengang betul bila duit RM 100 aku hilang ! Ya Allah ! Aku sedih .. tapi aku redha je... mungkin bukan rezeki aku ..hurm... Aik , aku ni terus2 je tulis2 post ... lama tak update blog nie... asyik aku edit blog ni ... ubah sana ubah sini.... lupa nak update skit2..he he he ...
Dan aku ada geram skit ,, sebab dari pagi sampai tengah hari ni.. dia asyik tidur ,,, nak tengok gambar dia tak ??

hensem yooo ~

hah.....mcm bodoh je aku tengok dia tuh ... tapi aku sayang kat dia sangat2.. :)
Okay.... sampai sini je aku post ... nak sambung edit blog ... :D babai

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen