♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Zaman Kanak-Kanak

Friday 27 January 2012

Zaman Kanak-Kanak




Sumber : Google

Haa... bercakap pasal zaman kanak-kanak , rasanya semua masih ingat kan ?
Mustahil jika korang lupa.. ( kecuali oleh sebab2 yang tertentu )

Kalau aku , rasanya seperti mau kembali lagi ke zaman tersebut , bebas bermain sana sini , lompat sana sini,
panjat sana sini dan whatever sana sini . Syok kan ? Banyak kenangan manis , opss ! Tak lupa juga kenangan pahit . Tapi rasanya korang paling banyak tuh kenangan manislah kan ?? ( agak2 je )

Bagi aku , kenangan paling manis ialah mendapat keputusan cemerlang dalam UPSR.
Memang happy sangat2 , macam tak percaya plak , ye lah ,, time ujian excel berape je dapat , no.6 tuh adalah..
Memang super shock ! 

( haa... lebih kurang ginilah tinggi aku lompat time aq dapat keputusan cemerlang , tapi kat rumahlah aku lompat -,- )

Korang plak ?? Aku pon nak taw jugak :)

Okay sampai sini jek entri kali ni , TATA ! :D


0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen