♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Jom kembali ke Sekolah !

Monday, 30 January 2012

Jom kembali ke Sekolah !


Hurm , lepas kembali ke sekolah setelah 1 minggu bercuti ni ,
Ada masih perangai 'malas-malas' ni ,
taulah kan...time cuti sekolah , ENJOY !
Hehe , but not at all ,,

Tapi yang paling gembira sekali ialah , pengetua baru sekolah aku akan melapor diri pada 13 Feb ni , excited !
Mantan pengetua dah pindah ke SMK Benoni , Papar .

Tapi yang paling2 aku TERUJA sangat ni , Amar -Penyanyi Nasyid Solo tuh akan datang ke sekolah 
aku ! Yayy !!
Berdasarkan daripada maklumat yang disampaikan oleh cikgu kami , program motivasi dia pergi ke Sabah,
sekolah pertama yang dia pergi adalah sekolah kami !! 

Fuhh....BANGGA aku !
( sikit jer lah )

Ahh....rasanya aku pon tak dapat sabar juga menanti pelantikan pengawas kat sekolah aku , bukannya apa,,
aku nak tengok siapa jadi pengawas sekolah yang Tingkatan 2 punya..hek hek ! :P

Okaylah , 
rasanya ini jer yang dapat aku update untuk hari ni ,
homework berlambak  so nak siapkan cepat2 sket .

TATA !

1 comments:

  1. nnt leh ambik gmbr ngan penyanyi nashid tu ye.. hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen