♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Adeh.... kena 'tiaw' Guru Sejarah sebab tak siap nota , hehehe

Friday 17 February 2012

Adeh.... kena 'tiaw' Guru Sejarah sebab tak siap nota , hehehe


Yaww ~
Hehe , seram sejukk baca title entri ni kan ?

Kena 'tiaw' cikgu ohh ~
akhirnya terpaksa aku korbankan waktu rehat sebab nak siapkan nota ,
dalam hati aku "ni lah akibatnya tak siap nota , kan dah terkena batang hidung sendiri ,hesh,,,nasib-nasib"

Huhu , siapkan nota yang cuma tinggal 3 tajuk kecil dalam masa 20 minit ,sempat siapkah ??
( kalau nak tengok berapa banyak , rujuk buku teks Sejarah Tingkatan Dua bab 2 )

Kawan aku sebok tanya ," Wil , sempatkah kau kasi siap tuh ? " aku balas , "Bleh bha ,, aku yakin ni , ehehe "
haha ,, akhirnya siap jugak time habis waktu rehat tuh , Syukur Alhamdulillah !


Haa~
Kat Sabah hujan kerap pula turun , by the way 
Syukur Alhamdulillah !
Memang aku tunggu2 hujan ni ,, cuaca sejuk ,, erm ,,,, memang syok !
Apatah lagi kalau main hujan ,lagi bestt !
(saya budak nakal , :() )


Hee ~ Okaylah !
Sampai sini sahaja entri aku kali ni ~ Tata yu uolls ! Luv You ~


(Glossary : Tiaw means kena marah )
Hehe ...


Assalamualaikum !




0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen