♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Exam ??

Sunday 26 February 2012

Exam ??



Yaw ! Selamat Petangss !
Korang tengah wat apa tuh ??
Hope korang tengah hepi mepi lah yaaa!

Maybe ni entri TERAKHIR sebelum aku menghadapi exam ,,
So , yang lain ni dah ada persiapan ke nak menghadap exam ??
Kalau sesiapa yang dah ready tuh , wish  you good luck lah !
Hehe !

Agak - agak aku ne , macam mau tukar template blog aku .
Tapi tak tau nak cari kat mana template yang comey lotey ni , 
anyone kalau ada tau template yang chumil2 ne , rekomen kat aku okey ??

Kira-kira ne aku mau try template yang pernah aku download tahun lalu .
Nak tau kenapa baru tahun ni aku nak guna ??
Sebab ,, aku download template tuh dia file WinRar ,
Aku tak tau macam mana nak open ,,,
Sah-sah rupanya mau extract dulu ,,,
hadooii !
Ketinggalan zaman betul aku ni , ciao !
(mengaku dengan sejujurnya :) )

Okaylah ! 
Malas lagi mau taip panjang2 ,
soo,,
Jumpa lagi !

Assalamualaikum !!
Tata ~




 




0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen