♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Ahh ? Kau Guna Template Baru ??

Friday 10 February 2012

Ahh ? Kau Guna Template Baru ??

Assalamualaikumm semuaaa !

Hee ,, aku dah tukar template , ni pun aku jumpa template tuh time belek-belek
blog Kak Lyssa , lawa bhaii ~ Kemas ! Warna oren plak tuh , ceria-ceria warna oren ! 

Lepas aku edit sana sini , SIAP ! 
Nampak lebih kemas dan teratur ! Terima kasih kat Kak Lyssa kerana templatenye yang lawa dan kawaii ~ 
I like it ! Huu ,, rindu ngan blog , dah berapa hari tak update ,, maklumlah ,,, busy sesangat , lepas tu banyak 
lagi kerja rumah ,, hadoii , paling bikin tensen ,, aku ni
banyak pikul tanggungjawab kat kelas ! ( aku class monitor )

Ahh ! Ignore it ! Apa pun , aku tetap dengan pendirianku ! Aku ingin menjadi seorang blogger yang hebat 
seperti Kak Lyssa ! 
She is the person who I admire ! 

Haha ,,, okaylah ,,, aku pon nak sambung wat kerja lagi .

TATA !!

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen