♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Hari-hari Yang Memenatkan ~

Thursday 29 March 2012

Hari-hari Yang Memenatkan ~




( jawab salam , tak jawab dosa bha friends :* ) 

Hai hai hai korunk semua !! Tee hee , pe kabor korang , sihat tak ? Kalau sihat , Syukur Alhamdulillah... hurm ..sebenarnya aku memang malas nak wat entri nie , penat sesangat , jam 4.00 petang tadi balik dari sekolah . Sampai kat rumah , dah jam 4.30 , T^T penat weh !!



Isnin , Selasa , Rabu dan hari ni Khamis . Seriously , memang aku stress sangat-sangat , mood aku pon tak okay  dan anything else . Too many homework , tidur tak cukop , makan pon dah kurang dan macam - macam lagi kurang . Silap hari bulan , komfem slim badan I nie , aww ! #gediqnakmampos 


Bukannya apalah aku nak katakan nie ,, cuma aku ni sedikit sebanyak TERBEBAN dengan tugas sebagai ketua kelas , apa taknya ,asal je ade kerje rumah , yang kena suruh aku jugak ,, tensen gilaa !!




" Wilma hantarkan buku exercise aku " kata classmate aku ,
" Kau ada kaki bha kan , nda kudung ? Jadi ko jalanlah sendiri !! " balas aku .

Sorry too say , kalau aku marah terlepas segalanya dari mulut aku , Hope korang paham keadaan aku time tuh..

1 comments:

  1. Waalaikumussalam...hehe, datang follow sini, follow me back k

    ReplyDelete

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen