♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Hehe , sekarang dah mampu nak senyum selebar yang mungkin !

Friday 23 March 2012

Hehe , sekarang dah mampu nak senyum selebar yang mungkin !




Hai korang , selamat petang :-) Sihat tak semua ? Kalau sihat syukur Alhamdulillah ~ 
Okay , kalau korang tengok title post aku , maybe korang akan fikir " Eh , selama ni dia tak pernah senyum lebar-lebar ke ? Pelik betol ! " ya ya ya , aku tau , tapi ada sesuatu memang buat aku sangat puas hati !! Sekarang ni dah tahu macam mana nak transparentkan header guna Photoscape ngan GIMP .



So sekarang ni tak payahlah aku susah-susah tunggu Adobe Photoshop ( walaupon aku tahu AP banyak lagi kemudahan dia sebab text bleh blending ) , dah berapa kali aku sangat kecewa ngan AP nie , first sekali time nak donlod AP Portable , dah tinggal 6 minit lagi , suddenly " Whoa ! Google Chrome was crashed ! What to launch now ? " . Fuh , time tuh memang mendidih trus aku rasa , apa kan daya ... :-(



Tu first , second dia ni aku donlod guna Adobe Download Assistant , tuh pon nak tunggu selama 10 jam , tunggu punya tunggu punya tunggu almost 2 a.m , tunggu lagi , sehinggalah aku tertidur ..ZZZZZ ~ Sekali aku bangun pagi , check lappy , " DOWNOAD FAILED " , time tuh memang nak hancurkan sahaja lappy ni . Tapi sabar !!! 



Hah , dahlah tuh Iswilma , dah puas kau lepaskan geram time menaip . Cukuplah ! Hehe , emo trus aku ni . Panjang sangat taip ni , silap hari bulan korang pon terlentok kat tepi lappy . HAHAHA ! 


Okay , Bubye uoalls :-)



2 comments:

  1. sy pn x reti sgt guna AP nih..payah..guna photoscap simple jer..tp klo bab melukis guna excel

    Follower ke 160

    vote YUMIDA dgn LIKE pic di bwh:

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=238801976214923&set=a.238801876214933.52078.175310005897454&type=3&theater

    ReplyDelete

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen