♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Kalau dia yang guna lappy aku , kompom aku memang tak ada peluang nak online lama-lama

Thursday 15 March 2012

Kalau dia yang guna lappy aku , kompom aku memang tak ada peluang nak online lama-lama




Heyyo korang semua , korang pe kabo ? 
Harap-harap korang sihat dan sejahtera nampaknya yaa ~
Fufu ,, baru jek dapat buat entry baru hari ni , sebab abang aku pi bank . Pergh , nasib menyebelahi aku , Syukur alhamdulillah ! Kesampaian juga hajat budak chomel nak update blog . Hi hi hi !


Okay , hari nie aku nak citer sket-sket pasal abang aku . Baru-baru ni dia balik cuti dari  IKBN Kinarut tuh ,
kalau dia balik , kemestian dia tuh minta modem then download ntah pape benda . I don't care waa !


Tapi , yang buat aku menjadi suam-suam panas ni , kalau dia guna lappy aku , macam tak ingat siapa tuan dia . #Fakta - Dia boleh online dari awal pagi sehingga tengah malam ( dia hanya berhenti untuk makan , mandi dan sebagainya yang dia nak buat ) 


Jadi , ape lagi aku memang takde peluang nak online lama-lama . Oleh itu , kitaorang wat pertukaran , dia pakai lappy aku , aku pakai handphone dia main game -,- hampeh ! Handphone dia tuh jenis Nokia C3 . Tapi okaylah jugak , nasib baik game kat handphone dia tuh best-best . #suka main game Bomberman , Plant Vs Zombie dan Angry Bird . 


Haa ,okaylah , sampai sini jek entri kali ni . Malas nak taip panjang-panjang sangat . Takut owang jemu , meluat dan tak suka baca entri aku yang penuh dengan kemerapuan yang melampaui batas :p # mengada-ngada



TATA u uolls !

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen