♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Syukur Alhamdulillah follower meningkat dengan begitu memberangsangkan !

Friday 16 March 2012

Syukur Alhamdulillah follower meningkat dengan begitu memberangsangkan !



Hello korang semua ! Hehe , ape khabar ? 
Hope korang sihat senantiasa ye ! :)


Hehe , bercakap fasal FOLLOWER , mesti korang nak follower yang banyak macam akak Lyssa kan ? Beribu joo ! Hehe , kalau aku ni , alah , sikit jek follower aku , 100+ , hik hik ! Tapi aku bersyukur kepada Allah S.W.T   kerana ada gak yang sudi memfollow blog aku yang cantik perasan ni , hik hik hik #ketawaorangsinting


Sejak awal bulan Mac ni , follower aku datang mencurah-curah seperti hujan yang membasahi bumi yang gersang ini ,#ayatjiwangnakterkucil ,sejak aku join segmen tambah follower , fuh sekali aku bukak jek blog aku , berlambak komen , ape ni , yang awaiting moderation tuh , #taktaumacammananakjelaskanayat.


Hehe , di sini aku ucapkan jutaan terima kasih #walaupun aku sememangnya tak sanggup cakap terima kasih sebanyak sejuta kali :p kepada followerku yang CHANTIK , CHOMEL , KACHAK belaka kerana sudi follow blog yang daif ni , hik hik hik !


Sekian sahaja ucapan MERAPU & MERABAN oleh MiSs OrAnGeS !
Adios Amigos !

Assalamualaikum !


P/S: minta maaf ler sebab taip ayat merapu nak mampos , ketawa macam orang gila saja yang hik hik hik tuh , ayat yang jiwang tunggang langgang , and eberiting ! Minta Maaf ! 

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen