♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Percubaan pertama melukis doodle , tak cantik mana ponn ! :P

Tuesday 6 March 2012

Percubaan pertama melukis doodle , tak cantik mana ponn ! :P




(jawab salam kat atas tuh , ye :D )
Yawww ~
Hihihi , pe kabo korang sume ? Harap-harap korang sihat sentiasa
dan dilindungi Allah S.W.T , Insya Allah ~

Herm , tadi time petang nie sebenarnya aku de wat doodle ni ,tak lah cantik sangat aku buat , guna Photoscape 
jek , simple mimple like a pimple , he he he (pimple ni simple ke ? ah , lantak aku lah ! )
Ni hah doodle nye ~

Alahai ~ Dah lah tudung die tak kemas , pastu ade lagi "cecacing-cecacing"  kat tepi tudung tuh ,
nampak sakai jek , he he he he ! Terus-teranglah aku taip ni , tudung stail seperti diatas ni aku tak
reti nak pakai ! Sumpah ! Nak lilit sana , nak lilit sini , errr ,,,,,, memang tak pandailah bab belit-membelit ni.

Paling aku suka tengok kat mulut dia , Ish ! Comeyy arr ~ ( perasan sekejap , (~..~) )

Hihihi , okaylah , sampai sini jek entri kali ni , sebenarnya aku takde mood pagi tadi ,
nyaris-nyaris gak aku nak mengamuk kat kawan aku sebab dia wat hal ngan aku ,
nasib baik aku ni penyabar sket , kalau tak , KELEPAP ! Ade signature aku kat
muka dia ..

TATA u uollls ~ Love you <3

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen