♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Peristiwa time tamat waktu persekolahan

Friday 9 March 2012

Peristiwa time tamat waktu persekolahan




Hihi ~ Hai korang semua !
Korang sihat ker ? Kalau sihat , Syukur Alhamdulillah !
Kalau yang tak sihat tuh , aku doakan korang cepat sembuh ye !

Tengok kat title post aku nie ,
mesti korang tengah fikir , peristiwa yang berlaku tuh baik ataupun buruk,
DAN
hakikatnya ia adalah kejadian yang buruk ,
buruk sebab apa ? Sebab ade orang bergaduh kat blok tingkatan 2 dan tingkatan 4,
orang yang bergaduh tuh kawan sekelas aku ngan pelajar perempuan tingkatan 4,
pergh , aku jugak terpaksa peluk kawan aku tuh supaya sabar dan stop bergaduh ,
tapi nyaris-nyaris gak aku terkena tangan kawan aku yang bergelut minta aku lepaskan dia.

Nasib baiklah ada gak guru yang datang meredakan pergaduhan tuh ,
kalau tak , aku jamin , kompom berguling-guling dah dorang bergaduh macam dalam citer Hindustan , hihi

Okaylah ,sampai sini jek entri aku , nantikan entri yang baru pada malam nanti ,
TATA korang semuaa ~

nota secebis oren : first time aku pi meredakan pergaduhan kawan aku tuh , hik hik hik !

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen