♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Segmen Jom Jawab Soalan Lina & Anis

Saturday 10 March 2012

Segmen Jom Jawab Soalan Lina & Anis



Heyyo korang semua ! 
Ape khabar ? Semoga korang sihaat sentiasa dan dilimpahkan rezeki , Insya Allah !
Okay ! Hari ni aku ada join satu segmen yang bertitle SEGMEN JOM JAWAB SOALAN LINA & ANIS.
Ni dia banner segmen tuh !

TADA !!


Ni adalah jawapan-jawapan saya :

1.Alexander Graham Bell
2.Datuk Seri Najib Bin Tun Abdul Razak
3.Saya Suka Makan Coklat
4.Mendapat gaji tanpa bekerja bersungguh-sungguh
5.Tun Dr. Mahathir

Okay , di sini saya tagkan seorang rakan blogger :

Nota secebis orens : Semoga betul ape yang aku jawab ni . Insya Allah !


                         

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen