♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Contest Aku Suka Makan Coklat !!

Sunday 11 March 2012

Contest Aku Suka Makan Coklat !!



Heyyo korang semua ! Hehe , petang ni baru jek update.
Okay , hari ni aku ada join contest yang bertitle AKU SUKA MAKAN COKLAT !!
Ni dia banner contest tuh ..

TARAAA !!


Choco Sweeties



Okay, aku akan ceritakan kenapa aku suka coklat nie. First sekali rasa dia tuh . Perghh ! Sedap , lemak , manis,dan segala-galanya ! Memang aku suka sangat ! Kalau aku besa beli coklat Cadbury  jek . Nak beli yang brand mahal2 , manalah sanggup , paling mahal aku beli pon coklat Ferrero Rocher. Tapi tak minat sangat .

Tuh yang pertama , yang kedua , coklat ni mengingatkan aku time zaman sekolah rendah dulu. Ade kawan aku nama die Aisah , nak tau ,, dia belikan aku ngan kawan aku ( ade 5 orang ) SATU ! bar coklat  Cadbury yang besar tuh , err harga dia 10 ringgit satu . Tapi bila aku ingat balik , nak nangis gak sebab 2 orang kawan aku tuh sekolah jauh ( sekolah asrama penuh )..


Hehe ! Okay ! Tuh lah sebab aku suka makan coklat . Kontest ni aku tag 3 orang rakan Blogger iaituu :
Encik Zamani
Cik Lobak Susue
Cik ChocoOlate

Sekian ! TATA

Nota secebis oren : Harap-harap menang ! Nak dapat cokelatts !Haha !

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen