♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Segmen Joom Tambah Follower

Friday 23 March 2012

Segmen Joom Tambah Follower



( jawab salam , tak jawab dosa :-3 ) Hye korang ! Korang pe kabo ?? Hope korang sihat - sejahtera ye ... Amin ! Okey ! Hari ni aku ada join satu segmen tambah follower ne ... KLIK SINI SECEPAT YANG MUNGKIN !


 


Ok ! Bilangan follower aku sekarang nie 145 follower... ( sikit kan ? biaselah blog tak lawa macam mana nak tambat orang lain untuk follow blog kita , kan ? )

Bilangan follower yang aku nak ?? Err...  Insya Allah kalau dapat 1000+ pon bolehlah !~

Kata-kata aluan dari aku , Assalamuaikum dan salam sejahtera , Aku Iswilma orang Sabah bai niee ~ Hehe , salam perkenalan buat semua :-)



1 comments:

  1. folow sini dr segmen yg sme..=)
    http://gadismira.blogspot.com/2012/03/segmen-ayu-joom-tambah-follower.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen