♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Aq berbangga menjadi pelajar SMK Membakut ! ^_^v

Wednesday 21 March 2012

Aq berbangga menjadi pelajar SMK Membakut ! ^_^v




( jawab salam , tak jawab dosa , ^^ ) Uhuk uhuk , hehe , hai korang ! Pe kabo ? Hope korang sihatlah ye ! Hehe , hari ni nak citer pasal KEPUTUSAN SPM ! Hehe , semalam kat FB ,rata-rata semuanya citer pasal result SPM . Cuak kot , kan ?


Untuk pengetahuan korang ( buat sape yang nak tahu , tak nak tahu , takyah baca , tekan CTRL + W serentak ye friend ? :-) ) Sekolah aq iaitu SMK Membakut telah mendapat ranking PERTAMA bahagian Membakut dan ranking KEDUA bahagian Beaufort ! 


Bangga aku ! Aku rasa kali ni keputusan SPM sekolah aku meningkat dengan begitu drastik ! Tahun lalu , ada orang cuma dapat 5A dan ntah berapa B , C , D atau E nya , tapi tahun ni , ada TUJUH orang pelajar cemerlang weii ! Yang first 8A 2C . Fuh , cayalah ! Yang penting , semua yang cemerlang tuh PEREMPUAN ! Whee , THE BEST WOMEN WIN !


Oleh yang demikian , aku sangat berbangga dengan sekolah aku kerana mempunyai matlamat dan visi yang jelas yang akhirnya direalisasikan oleh pelajar-pelajarnya ! I'm very proud of it ! ( apasal bahasa aku macam formal sangat ?-,- )


So , korang penya sekolah ape cerr ? Cer citer cer citer ? :-) hehe , sekian sahaja , TATA !

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen