♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Haha ! Aku selalu daydreaming .

Sunday 29 April 2012

Haha ! Aku selalu daydreaming .





Hehe , Hai peeps out there . I'm coming ~
Hurm ,,, sebenarnya aku nie takde mood jugak nak wat post , sebab tak dapat pi konsert Avenged Sevenfold waa di Sunway . # isk isk isk 


Hehe , before that , betul ker English aku tuh ( post title ) hehe , bukan apa , ragu-ragu nie , sah-sah karang 
orang komen macam nie ,


Woi minah ! Hang dok blaja bhase omputeh baru bape tahon toksah nak lagak . Puihh !


Eichh !! Stop talking that !! #kan dah lari dari tajuk . Okey , nak tahu aku selalu daydreaming ape ?? # bagi yang nak tahu teruskan membaca , bagi yang taknak TEKAN SINI LAJU-LAJU !!!!



Aku selalu daydreaming yang aku akan bekerja di Kuala Lumpur dan menjadi Secretary kepada Bos Muda yang Kachak ! Then , jatuh cinta ngan dia ......... JENG JENG JENG !!!! Kedebummmm !!!! Tersedar dari lamunan sebab nyamuk kacau .


Hehe , SERIOUSLY ! Aku terpengaruh ngan citer novella nie . Tuh yang melalut sampai jadi Secretary apa kejadahnye . Alololooo ~



Okeylah kawan-kawan , saya pon dah naik mengantuk plus sakit mata menghadap laptop lama-lama .. By the way . Selamat Malam :)

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen