♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Yeeeyyyyy !!!! Dapat update blog dengan sendiri !! Syukur Alhamdulillah !

Saturday 28 April 2012

Yeeeyyyyy !!!! Dapat update blog dengan sendiri !! Syukur Alhamdulillah !




Haii korang !!! Rindu sangat2 kat blog aku ni . Lama sangat tak update berjela-jela nie , disebabkan masalah internet yang LEMBAP . Tapi hari nie , Ya Allah ! Syukur Alhamdulillah ! Akhirnya dapat gak update , rasa nak nangis pon ade .


Eits ! Hehe , emo plak aku . Eh , korang ape khabar ?? Hope korang sentiasa sihat .. fufu ,, cuti 4 hari memang best ! Terutama sekali bila update blog , boleh cerita itu , boleh cerita ini dan bla bla bla . Tapi aku pon sedih sket , tak dapat pi Perkhemahan Agung sekolah aku ,, isk isk isk #sambil lap air mata 


Ah ! Tak kesahlah ! Yang penting dapat sudah update blog ! Yihii !! Gembira sangat2 !!


Okeylah ! Sampai sini jek aku bla bla bla .. Ilal liqaa ~

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen