♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Huwh ..... kali nie print baru betul .... tapi ...

Saturday 26 May 2012

Huwh ..... kali nie print baru betul .... tapi ...




Heyyo ! Selamat Petangs !
Well ,,, entri kemarin aku ada mention pasal kerja kursus Sejarah tue kan ,,
Hari nie ( tadi pagi ) aku pi lagi kedai print tuh ,, mintak print lagi .


Then , nasib baik aku sudah beli kertas binding awal2 , 
tapi ...
orang tuh print binding dia sebelah kiri ! Adui ,,, kalau kerja kursus yang aku buat tuh tulisan jawi ker , okeylah .
Tapi ni Bahasa Melayu !
Haduss !


Yang aku takut nie , kang habis cuti nie kena hantar ,, nanti tak pasal2 kena koyakkan kerja kursus aku , serious ! Kawan aku ada yang dah jadi mangsa wehh !
Ya Allah ! Selamatkanlah aku dari semua bala tersebut ! Aku takut Ya Allah ! Selamatkanlah aku ! Amin....



1 comments:

  1. insya Allah buat yg terbaik ok ..manfaat kan cuti ngn kerja kursus (✿◠‿◠) hope bole follow sini http://yuurayura.blogspot.com/

    ReplyDelete

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen