♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Lama lagi aku nak 'merdeka' ...

Friday 18 May 2012

Lama lagi aku nak 'merdeka' ...




Heyyo !
Fufu ,,, lamanya aku tak update blog aku yang chumil ni .#puji blog sendiri , apa salahnya ....
Hal ini adalah disebabkan kerana peperiksaan semester 1 yang dihadapi oleh aku . 
Poraaaahhhh ~



Herm ,, lamanya aku nak habis exam , hari Rabu depan baru 'merdeka' . Dah tuh , last paper hari Selasa next week paper Bahasa Arab , ni kompom bergegar kepala otak ni . Uish ! harap-harap cairlah otak aku . Senag berfikir ! Kalau beku , alamatnya ... Masya Allah ! Fail woo !



By the way , ni aku nak cerr sket sepanjang exam minggu nie , semuanya okay jek , tapi yang buat SPOIL ni , subjek Sains ! Fuhh !! Semua mengeluh !

Mana takknyaa ,,,

Lain  yang sensei kami bagitau keluar exam , lain plak yang keluar .. hampeh ! #Sains Kertas 2 . Pastu datang sensei sains kami tuh , round2 time kami exam ,, dengan selambanya sensei berkata ...



" Senang kan soalan yang cikgu bagi ?? " kata sensei sambil buat muka selambenya .
" Nda cikguuuuu !! Susahh !! " , kiteorang jawab .
Then sensei kiteorang tersengih sengoh ....
Ape dah cikguuu ....
ALAMAK SPOIL !


Eich , setakat itu jelah cerr nya .. Hehe ,, miss sangat2 ngan rakan2 Blogger yang lain , expecially follower , ILY !

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen