♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Tinggal seminggu je lagi nak ..... ??

Monday 7 May 2012

Tinggal seminggu je lagi nak ..... ??





Night peeps out there . Hehe , pe khabaq ?
Hope korang sihat sejahtera sentiasa . Amin ~ #korang jangan bosan tau kalau aku balik2 taip ayat ni :) aku doakan korang


Whepp , ni nak cerr sket , tengok title macam nak wat saspens skit , seminggu lagi nak .... ??
Beranak ? Berkahwin ?? #think positive lah kawan . ape kejadah main sume ni ?? Memey arr


Hehe , sebenarnya tak lama lagi nak exam semester pertama nih .. korang jangan fikir yang tadi tuh arr , think positive ! Barulah bangsa kita maju , kan kan kan ?? Sebenarnya kan , aku nie belum lagi ade preparation untuk exam nie ,, maklumlah , ke hulu dengan folio Sejarah , ke hilir dengan benda-benda tak ade ngan takde pekdah...ish ish ish ... Masya Allah !


Ni yang boleh aku goyang bergegar kepala otak lutut aku nie ,, blrrr seram nih . #kunun
Tapi takpe , aku akan usaha nak dapat result cemerlang .. Insya Allah !


Okeylah guys , aku pon nak berangkat ke Facebook sekarang . Nak usha-usha kalau ade gosip baru ..bolehlah aku me******* # Masya Allah ! aku acah je tuh


p/s : Aku blum lagi iron baju sekolah nie .. Harap-harap esok aku tak jadi panda , Amin !
Btw .... Selamat Malam dearest friend ~~

2 comments:

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen