♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Dah lama tak update blog !

Saturday 21 July 2012

Dah lama tak update blog !




Heyyy !!!!
Fufufu ..... I'm coming home , coming home ...


Haha ! Rindu gila aku sama blog aku yang kiut nie .
Aku agak adalah sebulan lebih tak update , ntah2 sudah ada spider web sudah merayap-rayap .
Hurm ... ni lah susahnya . Memang aku tak dapat update selalu !


Sebab .......


Aku sekarang ni tinggal kat asrama sekolah dah..... Dari awal bulan Julai lagi .... dah tahu macam tu , memang dapat agak lah kan aku tak dapat update selalu blog aku nie ?? ^^'
It's okelah , cincai-cincai saja . 
STOP TALKING ABOUT THIS.



Dan aku mau ucapkan " SELAMAT MENYAMBUT AIDIL FITRI BULAN RAMADHAN " kepada korang yang berada kat luar sana . Semoga korang dapat puasa full untuk tahun nie .



Nota : Hurm ,,, esok petang aku dah nak balik asrama ,,, sedihnya ,,, aku hanya dapat puasa sehari ngan family aku kat sini ... Redha ajelah .....

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN !

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen