♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Corat-coret ketika mengikuti Program Kempen Anti Dadah

Saturday 3 March 2012

Corat-coret ketika mengikuti Program Kempen Anti Dadah


Yoww ~
Ape kabo korang sume ?? Sihat ke ? 
Kalau sihat Syukur Alhamdulillah !
Kalau tak sihat tuh , bawa2lah bersabar ye ,
ujian Allah S.W.T .

Hari ni ialah hari yang sangat2 seronok buat aku .
Dapat join program kempen anti jenayah , pihak polis ade wat demo macam
mana anjing pengesan boleh kesan syabu ataupun dadah .
Perghh , memang excited sangat2 lah !
Paling wat aku terkejut + excited tuh time ade anggota polis tuh ade syabu die letak kat lengan die,
then anjing tuh kejar die dan gigit lengan die . Memang terkejut aku tengok !
(nasib baik polis tuh dah sedia balut lengan die ngan barlapis2 kain , tapi adelah terkena sket lengan polis tuh )



Ade lagi anjing berkawad tuh ,, eii bijaknya anjing tuh ,
kena arahkan duduk , dia duduk , pusing kanan , pusing kiri ,
eh bestlah ! Memang aku gembira sesangat hari ni !


Walaupun aku tak berkesempatan tengok Program Motivasi Amar kat sekolah , kalau nak tahu 
siapa dia Amar , klik kat sini laju-laju !
(kebetulan program anti dadah tuh clash ngan program motivasi)
tapi takpelah , aku redha ,,,, :)



0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen