♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Bertuah jadi orang yang pintar , kan ?

Monday 19 March 2012

Bertuah jadi orang yang pintar , kan ?



( jawab salam tuh , jangan dok baca entri dulu , jawablah Waalaikumussalam )
Hehe , ape khabar korang ? Aku harap korang sihat sejahtera , ye . :-)


Okey , ce tengok tajuk entri aku , apa pendapat kamurang ? Siok bha kan jadi orang pintar ? Semalam aku ada tengok yang pertandingan akhir Adik-Adikku ( adik-adikku , Insya Allah boleh ! :-) ) Bestnya orang yang dapat tempat juara ngan naib johan , dapat pergi UMRAH weii ! Kalau aku yang dapat tuh , Syukur Pada-Mu Ya Allah !



Tambahan lagi , aku suka yang jadi johan tuh sebab pandai bertarannum . Subhanallah ! Cantiknya suara dia bertarannum ! Setahu aku , dia pernah mewakili Malaysia pergi ke Qatar mengikuti Pertandingan Bertarannum Peringkat Kanak-Kanak dan dia dapat tempat ke-3 . Hebat kan ? #akusukadengarorangbertarannum :-)


So , memang bertuah kan jadi orang yang talented  and smart person ? Banyak kemudahan yang diterima . Example : Biasanya kalau orang yang cerdik akal nie selalu dapat kelebihan daripada sekolah kan ? Macam biasiswa gituu , he he he !


Key key key . Aku nak stop pasal cerita ni ... nak taip panjang-panjang , hesh malas derr . nak sambung bace novel bha aku ne . Hi hi hi , Key , Assalamualaikum :-)


#p/s : Mintak maaf lah derr sebab aku kasi mix bahasa Sabah . I'm Sabahan and i proud to be :-) Senyum sket , sedekah tuh :)

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen