♥OTAKU NO NICHIJOU - M E G A N E -♥ ☆ MEGANE ☆: Lusa dah sekolah :D Seronoknya !

Saturday 17 March 2012

Lusa dah sekolah :D Seronoknya !



Heyyo korang semua ! Selamat Petang !
Korang sihat tak ? Kalau tak sihat , makan ubat ye !


Herm , lusa dah sekolah kan ? So , korang dah siapkan homework yang diberikan oleh teacher korang ? Kalau siap tuh aku ucapkan CONGRATULATION kerana berjaya menyiapkan .



Bagi yang taksiap tuh , err ,,, korang pun 2X5=10 sama jek macam aku , aku blom lagi siap kerja rumah Geografi , baru jek beberapa minit yang lalu teringat , Haish , ni lah masalah orang tua bangkak .


Korang mesti rindu kat kawan-kawan korang kan ? Ya lah , seminggu tak nampak muka dorang yang chomel-chomel , chantik-chantik dan kachak-kachak , mesti arr rindu . Yang tak rindu tuh kompom kera sumbang , hehehe !


Okey .. di sini aku ada sesuatu nak sampaikan kepada korang , mohon DIBACA .


Bace pelan-pelan : " A L L A H " ........, Aku cinta dan memerlukan Engkau, bersihkanlah hatiku dengan KUASA-Mu ........ Lindungilah Rumahku,keluargaku & orang2" tercinta ........ (Kirim ke 15 orang special dan lihatlah keajaiban besok pagi). Amin ,,,,آَمِيّـٍـِـنْ... آَمِيّـٍـِـنْ يَآرَبْ آلٌعَآلَمِِيِن Tolong jangan di abaikan ........ !!! Kita cuba buktikan ........ besok . . . 


#ni aku copy dari kawan aku :) kalau korang nak copy , dipersilakan dengan hormatnya !


ASSALAMUALAIKUM
#renung-renungkanlah dan selamat beramal! minta maaf tulisan kecik sangat XD





0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ,,,
Terima Kasih kerana sudi membaca entri saya yang tidak seberapa ini ,,, Arigato gozaimasu~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen